Doprava a platba
Doprava a platba
Můžete si zvolit hned z několika dopravců. Objednávky vyřizujeme obvykle do 10 pracovních dnů, termín se odvíjí dle momentálního počtu objednávek. V případě delší doby dodání, ihned zákazníka informujeme a upřesníme termín. Dodání zásilky trvá většinou 1-3 dny. Neplatí o svátcích nebo mezi Vánoci a při slevových akcích.
Způsob platby
Online platby jsou prováděny pomocí poskytovatele platební brány společnosti Comgate, a.s. viz https://www.comgate.cz/platebni-brana
Kontaktní údaje na společnost Comgate, a.s.
Comgate, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267
Platba převodem na účet:
Zvolíte-li platbu předem na účet, zašleme Vám po zpracování Vaší objednávky podklady pro provedení platby na Váš email. Jako variabilní symbol platby je potřeba vždy uvést číslo objednávky. Po připsání platby na náš účet objednávku odešleme jakmile bude připravená. V případě, že Vaši platbu neobdržíme do tří pracovních dnů, budeme nuceni objednávku stornovat.
Tento způsob platby je ZDARMA.
Pro více informací navštivte web Comgate: https://help.comgate.cz/docs/bankovni-prevody
Online platební kartou
Tento způsob platby je ZDARMA.
Pro více informací navštivte web Comgate: https://help.comgate.cz/v1/docs/cs/platby-kartou
Dobírkou
Tento způsob platby je zpoplatněn částkou 39 Kč a provedení platby závisí na volbě dopravce.
Způsob dopravy CZ
- PPL
- PPL Parcelshop
- PPL domů
- Zásilkovna:
- doručení na adresu
- na výdejní místo
Doručení PPL (PPL domů 99 Kč)
Jakmile předáme Váš balíček do rukou PPL, obdržíte informativní e-mail o jeho odeslání.
Na stránkách https://www.ppl.cz/vyhledat-zasilku můžete po zadání čísla balíku sledovat jeho pohyb.
V den doručení bude na Vámi uvedené telefonní číslo zaslána SMS (e-mail) o doručování balíčku. Doručení zásilek probíhá standardně v pracovních dnech od 8:00 do 18:00.
Doručení PPL (PPL Parcelshop 79 Kč)
Nechcete se vázat na určitý čas doručení? Pak si v objednávkovém procesu zvolte možnost vyzvednutí balíku v PPL Parcelshopu.
Jakmile předáme Váš balíček do rukou PPL, obdržíte informativní e-mail o jeho odeslání.
Na stránkách https://www.ppl.cz/vyhledat-zasilku můžete po zadání čísla balíku sledovat jeho pohyb.
V den doručení na zvolené výdejní místo bude na Vámi uvedené telefonní číslo zaslána SMS (e-mail) o doručování balíčku.
Zásilkovna – doručení na adresu (119 Kč)
Vaše objednávka Vám bude doručena až k Vám domů. U této služby není definovaný konkrétní dopravce, toho v daný moment vybere Zásilkovna podle aktuální situace a vytíženosti přepravy. Nicméně, ať vaši zásilku doručí DPD, InTime či jiný dopravce, vždy budete o čase doručení informování předem pomocí SMS nebo e-mailu. Doba dodání je 3-5 dny. (Trvá déle).
Sledovat Vaši zásilku můžete zde: https://www.zasilkovna.cz/vyhledavani
Zásilkovna – doručení na výdejní místo (Zásilkovna Z point 89 Kč)
Výdejní místa Zásilkovny jsou v ČR ve všech městech nad 5 tis. obyvatel. K vyzvednutí nepotřebujete občanku, stačí Vám pouze heslo, které obdržíte v bezplatné SMS, nebo aplikaci Zásilkovna pro mobilní telefony. Pro balíček tak můžete poslat i někoho, komu důvěřujete. Velikou výhodou je také prodloužení doby úschovy až na 21 dní. Dodací lhůty jsou u Zásilkovny dle našich zkušeností 1-3 pracovní dny.
Sledovat Vaši zásilku můžete zde: https://www.zasilkovna.cz/vyhledavani